Search



Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 13
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2022 The impact of COVID-19 on the marketing activities of medical institutions Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Koroshchenko, V.О. Article 407319325 580115206
2022 Вплив COVID-19 на сферу електронно-комунікаційних послуг Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Павленко, М.С. Conference Papers 248994 510763
2022 Торгівля фармацевтичною продукцією в Європейському регіоні: зміни тенденцій під впливом пандемії COVID-19 Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Kashcha, Mariia Oleksiivna Article 154001630 1471265348
2022 Influence of ICT on effectiveness of inventory control in the public sector on the way to healthy green development in conditions of uncertainty Offei, F.A.; Letunovska, Nataliia Yevhenivna Article -1112359368 2053893477
2022 Торгівля фармацевтичною продукцією в європейському регіоні: зміни тенденцій під впливом пандемії COVID-19 Kashcha, Mariia Oleksiivna; Letunovska, Nataliia Yevhenivna Article 46860 53778
2022 Evaluation of the quality of website about health using marketing scoring Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Alfawaz, K. Article 292436387 817754927
2022 Basic determinants of effective health institutions management as an element of social and medical provision in a region Kobushko, Yana Volodymyrivna; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Khrystii, V. Article 4015475 5781107
2022 Innovative marketing tools for prevention threats in the health sector Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Zakharchenko, V. Conference Papers 864 1310
2022 Marketing innovations in the activities of medical institutions under the influence of COVID-19 Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Koroshchenko, V.O. Conference Papers 2762 6452
2022 Торгівля фармацевтичною продукцією в європейському регіоні: зміни тенденцій під впливом пандемії COVID-19 Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Kashcha, Mariia Oleksiivna Article 17963 18104